West Girl

Cześć! Po kilku tygodniowej przerwie znowu przyszedł czas na mnie... Pośród panujących wirusów jakoś udawało mi się przetrwać, natomiast przedwczoraj obudziłam się z zupełnie zawalonym gardłem :( Na szczęście od razu włączyła mi się "akcja-reanimacja". Miejmy tylko nadzieję, że kaszel przejdzie mi jak najszybciej.
Dziś jeden z moim ulubionych zestawów, czyli kapelusz + skóra wybrany na spontaniczną sesję z Michałem w mojej małej miejscowości :) Już niedługo ciąg dalszy zimowych stylizacji :)










pics Michał Deska
hat Atmosphere / jacket Zara / shirt Zara / sunglasses H&M


A tu taki bonusik, z tej samej sesji:

 sweater Calvin Klein

Życzę Wam miłego popołudnia :)
M.

8 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia i prześliczne, eleganckie zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zdjecie genialne. Wygladasz troche jak Honorata z top models:)!

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  3. Spontanicznie ,ale bardzo ładnie;) Pasuję do Ciebie klasyka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia!! Bardzo lubię taka tasiemke przy kolnierzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) zestaw fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita śliczna osóbka na zdjeciach ! ;] Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie *_*
    Cudowny zestaw i zdjęcia :)

    Zapraszam na bloga o One Direction, może Ci się spodoba :)
    http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/

    Na tym blogu pojawił się już 21 rozdział, także zapraszam :)
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń